Πολιτική Επιστροφών

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στον ΠΕΛΑΤΗ, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνει το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ  να ακυρώσει την παραγγελία και συνεπώς να επιστραφούν τα προϊόντα στην Εταιρεία μόνο εφόσον προκύπτει κάποιο σοβαρό ελάττωμα ή αποδειχθεί πως η παράδοση των προϊόντων από πλευράς της Εταιρίας ήτο εσφαλμένη. Η δε επιστροφή των προϊόντων γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρία (Healthy Picks) και μόνο εφόσον η σχετική επικοινωνία γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης των προϊόντων για τις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, τηλεφωνικά στο 6909148888 ή μέσω email στο info@rawyal.gr . Μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας η Εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη έναντι του πελάτη, ο οποίος με δική του επιμέλεια θα αναλαμβάνει την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων. Σε καμιά άλλη περίπτωση πέραν του κατασκευαστικού ελαττώματος ή λανθασμένης παράδοσης και πάντα στα πλαίσια της ανωτέρω ορισθείσας προθεσμίας δεν γίνονται αποδεκτές οι επιστροφές των προϊόντων στην Εταιρεία.

– Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

–  Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής (και για την αρχική παραγγελία και για την επιστροφή) επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.

– Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να ενημερώσετε την ΕΤΑΙΡΕΙΑ είτε τελεφωνικά στο 6909148888 είτε μέσω του e-mail sales@rawyal.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

– Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ συνιστά στον  ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει  προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να  παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

Ακύρωση της παραγγελίας

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να  ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς στο 6909148888 ή μεσω email (sales@rawyal.gr), εντός 12 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην Εταιρεία από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.

Ανωτέρα Βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό η ΕΤΑΙΡΕΙΑ να σας παραδίδει τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου όπως ορίζεται άνωθεν, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail είτε τηλεφωνικώς, προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν ευθύνεται για οποιοδήποτε λόγο και αιτία εξ’ αιτίας γεγονότων ανωτέρας βίας.

  • Πολιτική Επιστροφών

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στον ΠΕΛΑΤΗ, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνει το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

 

  • Υπαναχώρηση και Επιστροφές  Προϊόντων

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ  να ακυρώσει την παραγγελία και συνεπώς να επιστραφούν τα προϊόντα στην Εταιρεία μόνο εφόσον προκύπτει κάποιο σοβαρό ελάττωμα ή αποδειχθεί πως η παράδοση των προϊόντων από πλευράς της Εταιρίας ήτο εσφαλμένη. Η δε επιστροφή των προϊόντων γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρία (Healthy Picks) και μόνο εφόσον η σχετική επικοινωνία γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης των προϊόντων για τις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, τηλεφωνικά στο 6909148888 ή μέσω email στο info@rawyal.gr . Μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας η Εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη έναντι του πελάτη, ο οποίος με δική του επιμέλεια θα αναλαμβάνει την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων. Σε καμιά άλλη περίπτωση πέραν του κατασκευαστικού ελαττώματος ή λανθασμένης παράδοσης και πάντα στα πλαίσια της ανωτέρω ορισθείσας προθεσμίας δεν γίνονται αποδεκτές οι επιστροφές των προϊόντων στην Εταιρεία.

– Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

–  Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής (και για την αρχική παραγγελία και για την επιστροφή) επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.

– Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να ενημερώσετε την ΕΤΑΙΡΕΙΑ είτε τελεφωνικά στο 6909148888 είτε μέσω του e-mail sales@rawyal.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

– Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ συνιστά στον  ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει  προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων , η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να  παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

 

  • Ακύρωση της παραγγελίας

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να  ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς στο 6909148888 ή μεσω email (sales@rawyal.gr), εντός 12 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην Εταιρεία από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.

 

  • Ανωτέρα Βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό η ΕΤΑΙΡΕΙΑ να σας παραδίδει τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου όπως ορίζεται άνωθεν, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail είτε τηλεφωνικώς, προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν ευθύνεται για οποιοδήποτε λόγο και αιτία εξ’ αιτίας γεγονότων ανωτέρας βίας.